HTML

ekszerszakma

Az ékszerszakma alakulása, jövője, ha lehet ilyet mondani, hogy fog alakulni?Mi lesz a Magyar ékszerszakmával?

Friss topikok

Linkblog

Higgy nekem!

2008.03.15. 10:16 :: Umberto Suasso

Az arany ára elérte az 1000 USD/uncia árat. Azt mondtam korábban, hogy augusztusra lesz ennyi, aztán módosítottam áprilisra és még az sincs. Miért nem vettetek akkor aranyat, mikor mondtam! Most már én sem adom el, tőlem ne kérjetek! Nehéz hinni nekem, látom, de mégegyszer mondom:

AZ AMERIKAI ELNÖKVÁLASZTÁSIG BIZTOS HOGY ESNI FOG A DOLLÁR! AZ ARANY ÁRÁT A DOLLÁRHOZ VISZONYÍTJA A VILÁGPIAC! A BEFEKTETŐK AZ ALTERNATÍV BEFEKTETÉSEK UTÁN NYÚLNAK, HOGY NE VESZÍTSENEK ÉS EZ A NYERSANYAG! A KERESLET VILÁGPIACI SZINTEN NAGYOBB, MINT A KÍNÁLAT! HÁT MIT MONDJAK MÉG, HOGY HIGGYETEK?

Még most sem késő venni aranyat, ugyanis októberre  az ára még 10%-al fog nőni! Ez biztos, úgy éljek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerszakma.blog.hu/api/trackback/id/tr86381810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása